Na kaj biti pozoren pri optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je zelo obsežen projekt in dobro načrtovanje je ključ do uspeha. Dejavniki, ki vplivajo na pozicioniranje spletnih strani v iskalnikih se dopolnjujejo iz meseca v mesec. Danes lahko na spletu zasledimo več kot 200 faktorjev, ki so pomembni za optimizacijo spletnih strani in vplivajo na pozicioniranje v iskalnikih. Vendar kakor koli stvari obrnemo je na prvem mestu še vedno pameten izbor ključnih besed. Preden se lotimo optimizacije naredimo dobro analizo ključnih besed.

Kako naredimo analizo ključnih besed

Obstaja precej orodij, ki so nam pri analizi ključnih besed izredno pomembni. Nekatera so plačljiva, spet druga brezplačna. Najbolj priljubljeno orodje je zagotovo Google Keyword Planer, ki je del Google AdWords. S pomočjo tega orodja lahko naredite zelo dobro analizo ključnih besed. Google vam glede na vpisan URL spletne strani predlaga ključne besede z največ iskanji. Preverite lahko tudi svojo konkurenco in tako enostavno ugotovite katere ključne besede so relevantne za vašo konkurenco in bodo posledično koristile tudi vam.

Razna plačljiva orodja za raziskavo ključnih besed so morda še bolj dodelana in vam lahko še dodatno koristiji pri izboru besed, ki jih boste optimizirali. Zlato pravilo vsake optimizacije spletne strani je, da najprej dobro analiziramo kaj obiskovalci sploh iščejo. Optimizacija besed, ki nimajo veliko iskanja ni smiselna in ne bi prinesla pravega učinka.

Besede v določeni niši z velikim številom mesečnih iskanj nam lahko prinesejo na dolgi rok rezultat. Višje pozicije besed, ki jih ljudje dejansko iščejo pomenijo več obiskovalcev in več potencialnih kupcev. Najpomembneje pa je to, da bodo s časom tudi vaša vlaganja v plačjivo oglaševanje nižja. Zaradi velikega števila neplačnih obiskovalcev ne bo potrebe po tako obsežnem oglaševanju kot pred optimizacijo.

Najpogostejše napake pri optimizaciji spletnih strani, ki se dogajajo so te, da se ne opravi ustrezna raziskava ključnih beseda ali pa je ta opravljena slabo. Brez, da bi raziskali ključne besede, ki so v določeni niši najbolj iskane in konkurenčne ne bomo zadovoljni z rezutati optimizacije spletne strani.

Pri analizi si lahko pomagamo tudi s tamo imenovami LSI keywordi oz. sinonimi. O rabi LSI ključnih besed je veliko napisanega tudi v članku na tej povezavi. Včasih nam za določena iskanja Google in ostali iskalniki kar sami priporočajo najbolj iskane besede v določeni niši.

analiza kljucnih besed

Odzivnost spletne strani

Naslednji faktor rangiranja na katerega moramo biti pozorni je odzivnost spletne strani. Google in tudi ostali iskalniki favorizirajo spletne strani, ki so hitre, odzivne in dobro delajo predvsem na mobilnih naprvah. Čas se počasi izteka spletnim stranem, ki delujejo počasi in so neuporabne na mobilnih napravah.

Odzivnost spletne strani spada pod tehnični del optimizacije in bo najboljše, da to uredijo programerji. Predvsem moramo paziti, da ne nalagamo velikih fotografij, da optimiziramo naše povezave s podatkovno bazo in minimiziramo število http zahtevkov na strežniku. Vsekakor pa je pomembno tudi, da imamo dobro gostovanje in odziven strežnik.

Odzivnost naše spletne strani na namiznih in mobilnih napravah lahko testiramo tukaj. V kolikor bomo upoštevali navodili, da nam jih bo priporočal Google bomo zagotovo lahko precej izboljšali odzivnost naše spletne strani.

Brez dobre vsebine ni optimizacije

In še zadnja stvar na katero moramo opozoriti in od katere je optimizacija spletnih strani odvisna je vsebine. Nikoli ne kopirajte vsebin iz drugih spletnih strani saj lahko Google to razume kot podvojeno vsebino. Podvojene vsebine ne vplivajo na rangiranje in ne bodo imeli na vaši spletni strani nobenega učinka. Če želimo, da nas iskalnki prikazujej visoko potrebujemo unikatne in kvalitetne vsebine.

Vsaka dobro optimizirana spletna stran vsebuje tudi blog s katerim poskrbimo za dobro informiranost obiskovalcev. Dober blog pa nam lahko prinese tudi veliko število organskega (neplačanega) obiska iz iskalnikov. Ne pozabite iskaniki spremljajo gibanje vaših obiskovalcev in tudi čas, ki ga povprečno preživijo na določeni vsebini. Na podlagi tega lahko ugotovijo kakšno dodatno vrednost predstavlja vaša spletna stran za obiskovalce. Pri ustvarjanju vsebin se vam splača potruditi in ne pozabite, vedno raziščite kaj ljudje iščejo preden ustvarjate nove vsebine.

This entry was posted in Internet. Bookmark the permalink.