Kettkebell

kettlebell6Priljubljeni kettlebell-i so preplavili naše telovadnice, fitnes center in trgovine. So odličen pripomoček za vadbo, saj se zdi, da jih sedaj vsi uporabljajo. Preden pa se odločite za nakup je dobro upoštevati nekaj nasvetov:

Ključnega pomena je drža:
Preden preizkusite Kettlebell utež, morate vedeti kakšna je pravilna drža med samo vadbo. Vzemite si kakšno vajo z osebnim trenerjem ali naj vam kdo, ki to zna, pokaže. Vadba z utežmi je lahko zelo spodbudna in raznolika za povečanje vaše mišične mase, vendar če ne izvajate vaj pravilno, lahko pride do poškodb in bolečin in s tem ne boste imeli rezultatov, ki jih želite.
Bistvo je v sili oz. zagonu
Bistvo vadbe s Kettlebell-i je v eksplozivnosti in močnih gibanjih za razliko od uteži, kjer gibe izvajate počasi. Glavna stvar je, da ujamete pravi trenutek in dvignete utež ob pravi sili in zagonu. Ta kombinacija vam bo dala kondicijsko moč in vam bo gradila temelje za globoko živčno-mišično moč in energijo.
Teža mora biti velika
Ker pri vadbi uporabljate silo oz. zagon, morajo biti uteži vedno težje, kot za navadno dvigovanje uteži. Zato se ne bojte, če se vam zdi, da imate pretežke Kettlebell-e saj uporabljate drugačne gibe in moč. Tudi, ko že napredujete, se ne bojte vzeti težjih uteži.

Kettlebell treningi vam omogočajo:
• rezultate in se osredotočajo na gibljivost, moč sklepov, eksplozivnost, vzdržljivost, krepitev kardiovaskularne zmogljivosti, koordinacije in fleksibilnost
• učinkujejo na telo v celotnem obsegu gibanja mišic in sklepov
• umaknjeno težišče uteži izzove stabilizacijske mišice v telesu, ter prisilijo celotno telo, da sodeluje pri gibu, s čimer sproži delovanje več mišic in sklepov, kar je funkcionalen pristop k treningu
• graditi globoke živčno-mišične temelje za moč in energijo nujno za sodobnega športnika
• povečano cirkulacijo v sklepih in s tem tudi izboljša zdravje sklepov
• eno od najučinkovitejših načinov za izgubljanje odvečne telesne teže.

This entry was posted in Lepota in zdravje. Bookmark the permalink.